تغییرات الگوریتم اینستاگرام   17 ژانویه 2024 منتشر شد!
افزایش 2 برابری قیمت ادمینی اینستاگرام فراسیتی در سال 1403 عجله کنید!

16 ابزار مدیریت اینستاگرام حرفه ای 2022

دسته بندی:
فهرست مطالب

معرفی بهترین ابزار های مدیریت اینستاگرام 2022

آیا در مورد ابزار مدیریت اینستاگرام برای بازاریابی شنیده اید که به شما امکان می دهد تمام فعالیت های اینستاگرام خود را در یک مکان مدیریت کنید؟  آن‌ها کار را ساده می‌کنند، انتشار پست ‌های شما را پیگیری می‌کنند و یک چیز گران‌بها دیگر ” در زمان شما ” صرفه‌جویی می‌کنند.

اگر ادمین اینستاگرام هستید یا کسب و کار اینترنتی دارید، برای سازماندهی و برنامه ریزی کل استراتژی بازاریابی خود و همچنین انتشار خودکار پست های خود کمک می خواهید، یکی از بهترین برنامه های مدیریت اینستاگرام برای شما مناسب خواهد بود. اینها چند ابزار عالی هستند که توصیه می کنیم آنها را امتحان کنید.

چرا به ابزار مدیریت اینستاگرام نیاز دارید؟

چند دلیل وجود دارد که ممکن است به ابزار مدیریت اینستاگرام نیاز داشته باشید:

برای صرفه جویی در زمان: ارسال محتوا در اینستاگرام می تواند زمان بر باشد. یک ابزار مدیریت اینستاگرام می تواند به شما در صرفه جویی در زمان با برنامه ریزی پست ها و تجزیه و تحلیل داده ها کمک کند.

برای دستیابی به مخاطبان بیشتر: یک ابزار مدیریت اینستاگرام می تواند به شما در تحقیق درباره هشتگ ها و یافتن افراد جدید برای دنبال کردن کمک کند. این می تواند به شما کمک کند حساب خود را رشد دهید و در جذب مخاطب هدف در اینستاگرام موفق شوید.

برای درک بهتر مشتریان: یک ابزار مدیریت اینستاگرام می تواند اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما در اختیار شما قرار دهد. این داده ها می تواند به شما در درک مشتریان خود و ایجاد محتوایی که برای آنها جذاب باشد کمک کند.

مطلب پیشنهادی: راه اندازی فروشگاه در اینستاگرام در سال 2022

ابزارهای مدیریت اینستاگرام

Canva

Canva یک پلتفرم فوق العاده کاربرپسند است که به شما کمک می کند بدون هیچ مهارت خاصی یک طراح گرافیک شوید. این یکی از مفید ترین ابزار اینستاگرام برای تیم های بازاریابی است. می‌توانید پروژه‌های خود را از ابتدا ایجاد کنید یا از قالب‌های مختلف (که کاملاً قابل تنظیم هستند) استفاده کنید تا داستان‌های خود را بی‌نقص جلوه دهید. همچنین می توانید از این ابزار برای آماده سازی پست های گرافیکی، پست های اینستاگرام بومرنگ و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

ابزار مدیریت اینستاگرام
Canva ابزار مدیریت اینستاگرام

Clay

این برنامه به شما این امکان را می دهد که از فریم های فیلم استفاده کنید و برای استوری های اینستاگرام خود طرح های ساده بسازید. آنها بر اساس دسته ها و مجموعه ها تقسیم می شوند تا بتوانید به راحتی سبک داستان های IG خود را ایجاد کنید و از قالب ها استفاده کنید. اکثر این قالب ها تنها در نسخه پریمیوم در دسترس هستند. Clay ابزار قدرتمندی است که می تواند به شما در ایجاد یک ظاهر منسجم و مدرن اینستاگرام کمک کند.

ابزار مدیریت اینستاگرام
Clay ابزار مدیریت اینستاگرام

InShot

با استفاده از این ابزار برای ویرایش، می توانید فروشگاه هایی با کیفیت بالا از ویدیوهای موجود ایجاد کنید. می‌توانید سرعت آن‌ها را تنظیم کنید، آنها را تغییر دهید، موسیقی، فیلتر و برچسب اضافه کنید. این ابزار امکان ویرایش سریع ویدیو را برای اهداف اینستاگرام فراهم می کند.

InShot
InShot ابزار مدیریت اینستاگرام

Adobe Lightroom

Adobe Lightroom یک ابزار ویرایش بسیار پیشرفته است که استفاده از آن ساده است. دارای نسخه دسکتاپ و موبایل است تا بتوانید عکس های خود را هر طور که دوست دارید ویرایش کنید. علاوه بر این، بسیاری از سازندگان از پیش تنظیم‌های خود را می‌فروشند یا به اشتراک می‌گذارند و به راحتی می‌توانید عکس‌های خود را تنها با یک کلیک تغییر دهید و به نتایج خوبی برسید.

Adobe Lightroom
Adobe Lightroom از ابزار های مدیریت اینستاگرام
پیشنهاد فراسیتی
چک لیست ادمین اینستاگرام

Hashtag search tools

طبق تحقیقات HubSpot، یک پست معمولی اینستاگرام حاوی حدود 10.7 هشتگ است. در واقع، نرخ تعامل برای پست‌ هایی با بیش از شش هشتگ کاهش می‌یابد، بنابراین به پنج یا کمتر پایبند باشید. با این حال، شما باید مواردی را انتخاب کنید که بهترین کارایی را داشته باشند. چطوری  باید هشتگ های پر کاربرد و مناسب را انتخاب کرد؟از این ابزارهای اینستاگرام برای کسب و کار برای جستجوی هشتگ استفاده کنید.

AutoHash

این یک برنامه تشخیص عکس است . شما یک عکس را آپلود می‌کنید و با استفاده از هوش مصنوعی فهرستی از هشتگ‌های مرتبط را ایجاد می‌کند. مزیت بزرگ این است که بیشتر هشتگ ها غیرعمومی هستند و در واقع مطابقت کاملی دارند. خبر بد برای کاربران اپل  فقط برای اندروید در دسترس است.

Tagstagram

یک تولید کننده هشتگ است که به شما کمک می کند تا بهترین برچسب ها را برای پست های اینستاگرام خود پیدا کنید. اینها همه بر اساس دسته بندی سازماندهی شده اند و شما به راحتی می توانید آنها را کپی و در پست های خود جایگذاری کنید. شما همچنین می توانید گروهی از موارد مورد علاقه خود را ایجاد کنید.

Social Blade

Social Blade یک ابزار مدیریت اینستاگرام است. در واقع یک پلت فرم بازاریابی است که آمار کاربران را از اینستاگرام و سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی ردیابی می کند. این امکان دسترسی به تمام تجزیه و تحلیل سازندگان را از طریق یک پایگاه داده عمومی فراهم می کند. می توانید از آن برای یافتن اینفلوئنسرها برای همکاری و کنترل عملکرد حساب تجاری خود استفاده کنید.

Social Blade
Social Blade ابزار مدیریت اینستاگرام

HypeAuditor

این یک پلتفرم تحلیلی اینستاگرام مبتنی بر هوش مصنوعی و یکی از ابزار مدیریت اینستاگرام است که به شما کمک می‌کند اینفلوئنسرهای واقعی (یعنی بدون مخاطبان جعلی) را پیدا کنید. این به شما امکان می دهد به معیارهای عمیق مانند تمایل به برند، جمعیت شناسی مخاطب و تشخیص تقلب دسترسی داشته باشید. شما می توانید نتایج کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ را تجزیه و تحلیل و پیگیری کنید و بر اساس این داده ها گزارش بسازید.

Mojo یک ابزار مدیریت اینستاگرام

Mojo یک ویرایشگر استوری اینستاگرام و یک ابزار مدیریت اینستاگرام است که به شما کمک می کند تا با صد ها قالب استوری های متحرک بسازید. می توانید متن اضافه کنید، رنگ ها، اندازه، فونت ها را تغییر دهید یا هر عنصری از داستان خود را سفارشی کنید. با استفاده از این برنامه می توانید داستان های خود را با افزودن موسیقی به آنها جذاب تر کنید.

Mojo ابزار مدیریت اینستاگرام
Mojo ویرایشگر استوری اینستاگرام

Layout from Instagram یک ابزار مدیریت اینستاگرام

اگر دوست دارید کلاژ بسازید، Layout از اینستاگرام یک ابزار مدیریت اینستاگرام است که به شما امکان می دهد موارد بسیار شگفت انگیزی را بسازید. شما می توانید نهایتا 9 عکس را از گالری گوشی خود انتخاب کنید و آنها را در طرح بندی های شبکه ای فوق العاده ای مرتب کنید. می‌توانید با کلیک کردن روی گزینه غرفه موبایل، حالتهای مختلفی را ثبت نمایید.

Layout from Instagram
Layout from Instagram مدیریت اینستاگرام
پیشنهاد فراسیتی
3 راز درباره ریلز اینستاگرام

برای جستجوی سریع تر عکسها، می توانید از تب Faces استفاده کنید. تصاویر را در صورت نیاز و اگر لازم دارید، آینه کنید، کپی کنید، اندازه را تغییر دهید، ورق بزنید، جایگزین کنید و بزرگنمایی کنید. برای ارتقای ویرایش های خود، فیلتر های اینستاگرام را به کلاژ خود اضافه کنید. کلاژ را در گالری خود save کنید و در حساب خود آپلود کنید. این پلتفرم برای انواع گوشی های iOS و اندروید رایگان می باشد.

SocialBee یک ابزار مدیریت اینستاگرام

یکی دیگر از راه حل های مدیریت همه رسانه های اجتماعی و یک ابزار مدیریت اینستاگرام است که برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام، SMB ها و آژانس ها مناسب است.

SocialBee نیز یک ابزار بین پلتفرمی است که می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر اینستاگرام، کمپین های فیس بوک، توییتر و پینترست خود را مدیریت کنید. می توانید از آن برای سازماندهی و زمان بندی محتوای خود، به اشتراک گذاری آن در پلتفرم ها و پیگیری عملکرد استفاده کنید.

آنها دارای یک سری ویژگی های نوآورانه زمان بندی هستند که ما دوست داشتیم. به عنوان مثال، ویژگی دسته بندی محتوا به شما امکان می دهد دسته بندی های مختلفی را برای انواع مختلف پست ایجاد کنید، که می تواند به شما کمک کند ترکیب محتوای متعادلی داشته باشید. همچنین می‌توانید با استفاده از ویرایشگر انبوه، همه پست‌ها را در یک دسته به‌طور هم ‌زمان ویرایش کنید، که صرفه ‌جویی زیادی در زمان دارد.

می‌توانید با ایجاد تغییرات جدید در پست ‌های خود و زمان ‌بندی مجدد آن‌ ها به منظور کاهش ارزش بیشتر، محتوای پربازده خود را بازیافت کنید. اگر پست‌های حساس به زمان مانند پیشنهادهای تبلیغاتی با زمان محدود منتشر می‌کنید، می‌توانید تاریخ انقضا را برای همه پست‌های خود تعیین کنید. از طرف دیگر، می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید تا پس از تعداد معینی اشتراک‌گذاری منقضی شوند، که می‌تواند در هنگام اجرای هدایای اجتماعی مفید باشد. جدا از موارد فوق، SocialBee همچنین دارای ویژگی های عالی تجزیه و تحلیل و گزارش اینستاگرام، URL های کوتاه سفارشی، ردیابی URL و موارد دیگر است.

ریپوست اینستاگرام یو ابزار مدیریت اینستاگرام

اگر می خواهید محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط فالوور های خود را مجدداً ارسال کنید و به آنها اعتبار پست بدهید، Repost for Instagram برنامه مناسب شماست. پست هایی که ایجاد می کند فاقد واترمارک هستند. می‌توانید آن‌ها را در دستگاه‌های تلفن همراه خود ذخیره کنید و برای پست کردن بعداً برنامه‌ریزی کنید.

ارسال مجدد هرگز آسان تر نبوده است. شما فقط باید روی سه نقطه زیر بخش نظرات کلیک کنید و یک URL برای پست ارسالی دریافت خواهید کرد. می توانید فوراً پست کنید یا برای بعداً در صف قرار دهید. حتی می توانید URL را با برنامه ها یا شبکه های دیگر به اشتراک بگذارید. در صورت نیاز می توانید امضا ها و واترمارک های از پیش آماده را اضافه کنید. این برنامه ظاهر و محتوای پست ها را دست نخورده نگه می دارد. این به تثبیت اعتبار شما در بین فالوورها کمک می کند.

پیشنهاد فراسیتی
اینستاگرام فیلتر شد چیکار کنم؟

Command for Instagram

برای زنده حضور و پیشرفت در حوزه اینفلوئنسرهای رقابتی، باید مراقب کار خود و همچنین رقبای خود باشید. Command for Instagram یک ابزار مدیریت اینستاگرام است که گزارش های روشنگری در مورد سایر اینفلوئنسر ها در رادار شما ارائه می دهد. این آمار ساعتی در مورد آخرین پست های شما می دهد. همچنین شبکه را برای اینفلوئنسر های همفکر که می توانید با آنها همکاری کنید، اسکن می کند. می‌توانید کارت ‌های گزارشی درباره سلامت حساب خود و پیشنهادهای هوشمندانه برای بهبود پیج خود دریافت کنید.

SproutSocial

در حالی که اینستاگرام تعدادی ابزار تجزیه و تحلیل رایگان دارد، شما به آنها دسترسی نخواهید داشت مگر اینکه یک حساب تجاری داشته باشید. SproutSocial چنین محدودیتی ندارد. می تواند پست های شما را در دوره های بهینه برنامه ریزی کند و عملکرد هر پست را ردیابی کند. همچنین هشتگ ها و نظرات شما را زیر نظر دارد.

اگر چندین حساب دارید، SproutSocial یک صندوق ورودی یکپارچه را در اختیار شما قرار می دهد که از آنجا می توانید به نظرات پاسخ دهید. حتی می‌توانید از طریق برنامه منتشر کنید و پست ‌ها را برای آینده ردیف کنید. در برنامه ‌های پیشرفته، یک مجموعه ابزار CRM اجتماعی دریافت می‌کنید که در آن یک نمای پانوراما از تعامل هر مخاطب دریافت می‌کنید. مانیتورینگ هوشمند آن هرگز به شما اجازه نمی‌دهد هیچ نظر یا ذکر @ را از دست بدهید. می توانید محتوای فالوورهای خود را بازنشر کنید و روابط و تعامل خود را با فالور هایتان تقویت کنید.

feedalpha

حساب های رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید، نتیجه بگیرید و در پول خود صرفه جویی کنید.

feedalpha یک برنامه مدیریت رسانه های اجتماعی ساده برای استفاده است که به شما امکان می دهد محتوا را برای فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین برنامه ریزی کنید.

Feedalpha یک ابزار مدیریت اینستاگرام  است که به شما امکان می دهد در زمان صرفه جویی کنید و تعامل با پست های رسانه های اجتماعی خود را بهبود بخشید. با تنظیم پست‌ ها در پلتفرم ‌های مختلف رسانه‌ های اجتماعی، مطالب خود را منتشر کنید. برای یافتن مطالبی برای اشتراک‌ گذاری، هشتگ ‌ها یا تم ‌ها را جستجو کنید. اشتراک‌ ها به ‌طور خودکار در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی انتخابی شما در زمان تعیین ‌شده آپلود می‌شوند.

امکانات موجود در برنامه Feedalpha :

  1. برنامه ریزی محتوا برای فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین
  2. به طور خودکار محتوا را در حساب های رسانه های اجتماعی شما آپلود می کند
  3. یک فید از محتوا در اختیار شما قرار می دهد تا با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید
  4. وب سایت شما را به یک ماشین محتوا با تغییرات تبدیل می کند
  5. یک تقویم ماهانه برای برنامه ریزی و زمان بندی تمام پست های خود
  6. قابلیت کشیدن و رها کردن
  7. تقویم نمای شبکه ای اینستاگرام
  8. پست چرخ فلک اینستاگرام
  9. برنامه ریزی انبوه، کشف محتوا، ادغام RSS و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی.

تمامی خدمات گرافیکی و خدمات اینستاگرام که برای بهتر دیدن شدن محصولات و خدمات شما نیاز است را گروه فراسیتی با پشتیبانی تیم جوان و قوی خود انجام می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مرحله 1 از 2

مرحله 1 از 2

مرحله 1 از 2

مرحله 1 از 2

اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
درخواست خود را انتخاب نمایید(Required)

مرحله 1 از 2