تغییرات الگوریتم اینستاگرام   17 ژانویه 2024 منتشر شد!
افزایش 2 برابری قیمت ادمینی اینستاگرام فراسیتی در سال 1403 عجله کنید!

بازگردانی خط واتس اپ بعد از بلاک شدن | رفع مسدودی واتساپ

دسته بندی:
فهرست مطالب
رفع مسدودی واتساپ

در این مقاله می خواهیم به علت بلاک شدن توسط واتس اپ و چگونگی بازگردانی خط واتس اپ بعد از بلاک شدن و رفع مسدودی واتساپ بپردازیم.

پیشنهاد میکنیم قبل از خواندن مطلب ویس زیر را گوش دهید و دلایل مسدودی واتساپ را بدانید:

علت بلاک شدن اکانت شما توسط واتس اپ

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که واتس اپ اکانت شما را مسدود کرده باشد و پیامی از واتس اپ دریافت کرده باشید مبنی بر اینکه این حساب کاربری به دلیل ارسال هرزنامه مجاز به استفاده از واتساپ نیست. زیر پا گذاشتن قوانین واتس اپ، استفاده از نسخه های غیررسمی واتس اپ و نقض قوانین حریم خصوصی برخی از رایج ترین دلایلی هستند که واتس اپ حساب ها را به حالت تعلیق در می آورد.

اگر حساب کاربری شما در واتس‌اپ به طور موقت یا دائم مسدود شده است و می‌خواهید آن را رفع انسداد کنید، ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید.

مجموعه فراسیتی خدمات ویژه ای برای بازگردانی خط بلاک شده شما دارد که به شرح زیر است: 

هزینه بازگردانی 250 هزارتومان می باشد که حداکثر تا 3 روز کاری زمان نیاز دارد 

برنامه رفع مسدودی واتساپ

در حال حاضر، هیچ برنامه معتبر و تضمینی برای رفع مسدودی واتساپ وجود ندارد.

برخی برنامه‌ها و روش‌ها وجود دارند که ادعا می‌کنند می‌توانند شما را از حالت مسدودی واتساپ خارج کنند، اما بسیاری از آنها بی‌اثر هستند و ممکن است به اطلاعات شخصی شما یا امنیت گوشی شما آسیب برسانند.

قبل از استفاده از هر برنامه یا روشی برای رفع مسدودی واتساپ، به نکات زیر توجه کنید:

  • هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند تضمین کند که شما را از حالت مسدودی خارج می‌کند.
  • برخی برنامه‌ها ممکن است اطلاعات شخصی شما را سرقت کنند یا به گوشی شما آسیب برسانند.
  • استفاده از برخی روش‌ها، مانند تغییر IMEI، ممکن است باعث شود که به طور دائمی از واتساپ مسدود شوید.

اگر واتس اپ به طور موقت خط شما را مسدود کرده است، آن را رفع انسداد کنید (رفع موقت)

مسدود کردن موقت معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که از نسخه‌های پشتیبانی‌نشده WhatsApp به‌جای برنامه رسمی WhatsApp استفاده می‌کنید، مانند: B. WhatsApp Plus و GB WhatsApp یا برنامه‌هایی که ادعا می‌کنند مکالمات WhatsApp شما را بین تلفن‌ها منتقل می‌کنند. از آنجایی که این برنامه‌ها شرایط و ضوابط واتس‌اپ را نقض می‌کنند و واتس‌اپ نمی‌تواند رویه‌های امنیتی این برنامه‌ها را دنبال و تأیید کند، حساب شما موقتاً به حالت تعلیق در می‌آید. در این حالت، یک تایمر روی صفحه واتس اپ شما ظاهر می شود که به شما می گوید چه زمانی ممنوعیت موقت حساب شما برداشته می شود و می توانید دوباره به حساب واتس اپ خود دسترسی پیدا کنید.

توجه داشته باشید که اگر پس از لغو ممنوعیت موقت خود به استفاده از برنامه های غیر رسمی ادامه دهید، واتس اپ ممکن است برای همیشه حساب شما را مسدود کند.

بلاک موقت

برای رفع مسدودی واتساپ نیازی به انجام کار خاصی ندارید. بلکه فقط باید صبر کنید تا زمان تعیین شده تمام شود. پس از این مدت، بهتر است از مکالمات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا بتوانید آنها را به واتس اپ جدید خود منتقل کنید.

رفع بلاکی دائم | بازگردانی خط واتس اپ بعد از بلاک شدن

مسدود کردن دائمی واتساپ (مسدود کردن حساب واتساپ)، همانطور که از نام آن پیداست، با گذشت زمان قابل حل نیست. برای حل آنها باید علت را پیدا کنید و سپس سعی کنید آن را برطرف کنید. دلایل اصلی تعلیق حساب واتساپ عبارتند از:

  • ارسال محتوای نامناسب
  • برای تعداد زیادی غریبه پیام بفرستید
  • مسدود شده و توسط افراد گزارش شده است
پیشنهاد فراسیتی
واتساپ بیزینس چیست؟

در هر صورت، اگر حساب کاربری شما به طور نامحدود مسدود شود، پیامی مبنی بر مسدود شدن شماره تلفن شما از طریق واتس اپ دریافت می شود و برای دریافت راهنمایی باید با پشتیبانی واتساپ تماس بگیرید.

بلاک دائم

شماره تلفن شما برای استفاده از WhatsApp مسدود شده است

برای بازگردانی خط واتس اپ بعد از بلاک شدن بعد از پیام نمایش داده شده روی صفحه، در مرحله اول بر روی گزینه “Support” کلیک کنید.

بازگردانی بلاک دائم

در صفحه جدیدی که باز می شود، در پنجره “Describe your problem” مشکل خود را به زبان انگلیسی شرح دهید. در انتهای پیام، شماره موبایل، نام و آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا تیم پشتیبانی واتس اپ با شما تماس بگیرد.

همچنین می توانید از مشکل خود در واتس اپ اسکرین شات بگیرید، این عکس ها را در قسمت افزودن اسکرین شات آپلود کرده و با این پیام به پشتیبانی واتس اپ ارسال کنید. البته این اختیاری است و نیازی نیست برای توضیح مشکلات خود عکس اضافه کنید.

ارسال پیام به پشتیبانی واتس‌اپ

نمونه متن رفع مسدودی واتساپ:

برای رفع مسدودیت واتساپ خود باید یک ایمیل به پشتیبانی واتساپ برنید. مسلما باید به زبان انگلیسی این ایمیل ارسال گردد. ما برای راحتی کار شما عزیزان یک متن آماده انگلیسی برای رفع مسدودی واتساپ نوشته‌ایم، تست کرده‌ایم و جواب گرفته‌ایم. این متن را باید به ایمیل پشتیبانی واتساپ به نشانی android_web@support.whatsapp.com برای اندروید، نشانی iphone_web@support.whatsapp.com برای آیفون و نشانی support@whatsapp.com برای سایر سیستم عامل‌ها ارسال نمایید.

Hello

Unfortunately, my WhatsApp account has been banned and I cannot have access to it. I hugely depend on it for my business and I request you to check the issue and if possible, unban my account, please
mobile NO:
شماره تلفن شما

Name:نام شما

Email: آدرس شما

اگر تیم پشتیبانی واتس اپ ظرف چند روز با شما تماس نگرفت و حساب شما باز نشد، بهتر است برای حل مشکل واتس اپ ایمیلی به تیم پشتیبانی ارسال کنید. از آدرس های ایمیل زیر برای ایمیل واتساپ در سیستم عامل های مختلف استفاده کنید.

به این نکته توجه فرمایید که؛ دریافت پاسخ ممکن است چند روز طول بکشد. با این حال، اگر بعد از دو هفته باز هم پاسخی دریافت نکردید، بهتر است یک ایمیل دیگر برای آنها ارسال کنید. متأسفانه، اگر پس از ارسال چندین پیام، حساب شما همچنان مسدود است، باید در نظر داشته باشید که یک حساب کاربری دیگر در واتس اپ با یک شماره جدید باز کنید.

شماره پشتیبانی واتساپ مسدود شده | رفع مسدودی واتساپ

اگر مطمئن هستید حساب کاربری شما به اشتباه مسدود شده است، برای رفمی‌توانید برای رفع مسدودیت آن با پشتیبانی واتساپ تماس بگیرید. برای این کار، می‌توانید از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن واتساپ با پشتیبانی این سرویس ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس واتساپ: 19099072958+

صفحه اینترنتی پشتیبانی واتساپ: https://www.whatsapp.com/contact

پشتیبانی واتساپ معمولاً در عرض چند روز به درخواست‌های کاربران پاسخ می‌دهد.

There are a few reasons why a WhatsApp account might be banned. Some of the most common reasons include:

Sending spam or bulk messages
Sending abusive or threatening messages
Sending illegal or harmful content
Using a third-party app to modify WhatsApp

ترجمه متن از وبسایت رسمی واتساپ:

چند دلیل وجود دارد که یک حساب واتس اپ ممکن است مسدود شود. برخی از رایج ترین دلایل عبارتند از:

  1. ارسال پیام های اسپم یا انبوه
  2. ارسال پیام های توهین آمیز یا تهدید آمیز
  3. ارسال محتوای غیرقانونی یا مضر
  4. استفاده از یک برنامه شخص ثالث برای تغییر WhatsApp

اگر یک کاربر ما را بلاک کند؛ راهی وجود دارد که بتوانیم این بلاکی را رفع کنیم و به او پیام دهیم؟

اکثر کاربران ناشناس به پیام های خصوصی در واتس اپ حساس هستند و معمولاً ارسال کننده پیام های ناشناس را مسدود می کنند. برخی از مخاطبان ممکن است به دلایلی شما را مسدود کنند. اگر کاربری شما را مسدود کند، نمی توانید در واتس اپ برای او پیام یا تماس صوتی و تصویری ارسال کنید. علاوه بر این، نمی توانید وضعیت و تصویر نمایه آنها را ببینید. با این حال، اگر متوجه شدید که توسط برخی از کاربران در واتس اپ بلاک شده اید، سه راه برای رهایی از مسدودیت کاربران را به شما نشان خواهیم داد.

پیشنهاد فراسیتی
راه تبدیل واتس اپ به بیزینس با 6 مرحله ساده

راهکار اول رفع بلاک واتساپ: حذف اکانت واتساپ و باز کردن دوباره حساب

ساده ترین راه برای دور زدن ممنوعیت کاربر این است که حساب خود را حذف کرده و سپس آن را دوباره باز کنید. به این ترتیب از بلاک شدن توسط همه افرادی که شما را بلاک کرده اند نجات خواهید یافت.

راه حل دوم برای رفع انسداد واتس اپ: از یک گروه مشترک استفاده کنید و از آن اشخاص بخواهید شما را آنبلاک کند

اگر شخصی شما را بلاک کرده باشد، نمی‌توانید برای او پیام مستقیم ارسال کنید. با این حال، اگر گروهی را با آن شخص به اشتراک می گذارید، می توانید به گروه پیام دهید و از او بخواهید که شما را رفع انسداد کند. اگر گروهی با آن شخص ندارید، می توانید از یکی از دوستان مشترک خود بخواهید که گروهی ایجاد کند و شما و آن شخص را به گروه اضافه کند تا بتوانید شخصاً با او صحبت کنید و از آنها بخواهید که شما را رفع انسداد کنند.

راهکار سوم رفع بلاک واتس اپ: با شماره جدید ثبت نام کنید

اگر با استفاده از دو روش قبلی نمی توانید خود را از بلوک کاربری حذف کنید، توصیه می کنیم از یک شماره جدید برای افتتاح حساب در واتس اپ استفاده کنید. به این ترتیب شما با یک شماره جدید در واتس اپ ثبت نام می کنید و می توانید از ابتدا به فعالیت خود ادامه دهید. همچنین می توانید اطلاعات خود را در واتس اپ قدیمی ذخیره کرده و در حساب جدید خود وارد کنید. افرادی که مسدود کرده اید در حساب جدید شما در دسترس خواهند بود و می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

با وجود اینکه روش‌های ساده و قابل‌اجرایی برای رفع مسدودی دائم واتساپ در این مقاله آموزش داده شده است، اما قبل از هر چیز، توصیه می‌کنیم تا حد امکان از اقداماتی که منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما می‌شود خودداری کنید. پیشگیری همیشه بهتر از درمان است. بنابراین از نسخه‌های غیررسمی واتس‌اپ استفاده نکنید و تا حد امکان از ایجاد مزاحمت برای افراد، ارسال پیام‌های غیراخلاقی و زیر پا گذاشتن قوانین واتس‌اپ خودداری کنید.

رفع خطای “این حساب نمی تواند از واتساپ استفاده کند”

برای رفع این خطا قبل از هرکاری، اینترنت خود و پروکسی را امتحان کنید که مشکلی از این بابت نداشته باشید و سپس می‌توانید از راه‌های زیر برای رفع ارور واتساپ استفاده نمایید.

1. از آخرین نسخه واتساپ استفاده کنید.

برای بررسی اینکه آیا نسخه واتساپ شما به روز است، به تنظیمات واتساپ > درباره واتساپ بروید. اگر نسخه شما به روز نیست، آن را از فروشگاه Google Play یا App Store دانلود و نصب کنید.

2. از یک اتصال اینترنت پایدار استفاده کنید.

برای بررسی اتصال اینترنت خود، وب سایتی مانند speedtest.net را باز کنید. اگر سرعت دانلود و آپلود شما پایین است، اتصال اینترنت خود را بهبود بخشید.

3. تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید.

برای راه اندازی مجدد تلفن خود، دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا منوی پاور ظاهر شود. سپس، “Restart” را انتخاب کنید.

4. از تنظیمات تلفن خود، حافظه پنهان و داده های واتساپ را پاک کنید.

برای پاک کردن حافظه پنهان و داده های واتساپ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. به تنظیمات تلفن خود بروید.
  2. “Apps” را انتخاب کنید.
  3. واتساپ را پیدا کنید.
  4. “Storage” را انتخاب کنید.
  5. “Clear Cache” را انتخاب کنید.
  6. “Clear Data” را انتخاب کنید.
پیشنهاد فراسیتی
دانلود از اینستاگرام

5. حساب واتساپ خود را حذف کرده و مجددا ایجاد کنید.

برای حذف حساب واتساپ خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

این حساب کاربری نمی تواند از واتساپ استفاده کند

  • به تنظیمات واتساپ بروید.
  • “Account” را انتخاب کنید.
    حذف اکانت واتساپ
  • “Delete my account” را انتخاب کنید.
    رفع مشکل این حساب نمی تواند از واتساپ استفاده کند
  • “Delete my account” را دوباره انتخاب کنید.

منبع عکس های حذف اکانت واتساپ: pilotnews.ir/چگونه-حساب-واتس-اپ-خود-را-در-اندروید-و-آ

پس از حذف حساب خود، می توانید یک حساب جدید ایجاد کنید. برای ایجاد یک حساب جدید واتساپ، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه واتساپ را باز کنید.
  2. “Accept & Continue” را انتخاب کنید.
  3. شماره تلفن خود را وارد کنید.
  4. “Next” را انتخاب کنید.
  5. کد تأیید را وارد کنید.
  6. “Next” را انتخاب کنید.
  7. نام خود را وارد کنید.
  8. “Next” را انتخاب کنید.

جمع بندی

بلاکی موقت اکانت شما:

این زمانی اتقفاق می افتد که شما از نسخه های پشتیبانی نشده واتس اپ استفاده می کنید. زیرا ناقض قوانین واتس اپ است و واتس اپ قادر به پیگیری و تایید روال امنیتی اکانت شما نیست موقتا شما را بلاک میکند.

رفع بلاکی موقت:

در این حالت تایمری روی صفحه واتساپتان ظاهر می‌شود که نشان میدهد پس از گذشت چه زمانی مسدودیت موقت حسابتان رفع خواهد شد و مجددا می‌توانید به حساب واتساپتان دسترسی داشته باشید.

بلاکی دائم واتس اپ:

همانطور که مشخص است با گذر زمان قرار نیست هیچ اتفاقی برای اکانت شما بیوفتد در این حالت شما یکی از سه حالت زیر را مرتکب شدید:

  • ارسال محتوای نامناسب
  • پیام دادن به تعداد زیادی از افراد ناشناس
  • بلاک و ریپورت شدن توسط افراد

اگر به تعداد زیادی از افراد ناشناس پیام داده اید و این مورد باعث شده است که بلاک شوید بهتر است که این کار را دوباره انجام ندهید و برای ارسال پیام انبوه در واتساپ از پنل ارسال پیام انبوه در واتساپ استفاده کنید. پنل واتساپ فراسیتی به شما این امکان را می دهد هر تعداد پیام را که می خواهید بدون بلاک شدن و مسدودی ارسال بکنید.

در هر صورت، اگر حساب کاربری شما به طور همیشگی مسدود شود، پیامی مبنی بر مسدود شدن شماره تلفن شما از طریق واتس اپ دریافت می شود و برای دریافت راهنمایی باید با پشتیبانی واتساپ تماس بگیرید.

در قدم اول: روی گزینه ی support  کلیک کرده و در قسمت describe your problem  مشکل خود را به زبان انگلیسی می نویسید. شماره موبایل، و آدرس ایمیل خودتان را نوشته تا واتس اپ بتواند با شما در ارتباط باشد.

اگر تیم واتس اپ بعد از چند روز پاسخی به شما نداد شما می توانید از طریق ایمیل به واتس اپ مشکل خود را مطرح کنید.

برای ارسال ایمیل به واتس اپ از سیستم عامل های زیر استفاده کنید.

ایمیل واتساپ برای سیستم عامل اندروید: android_web@support.whatsapp.com

نشانی ایمیل واتساپ برای سیستم عامل آیفون: iphone_web@support.whatsapp.com

آدرس ایمیل واتساپ برای سایر سیستم عامل‌ها: support@whatsapp.com

سوالات متداول ” رفع مسدودی واتساپ”

سوالاتی که معمولا کاربران از کارشناسان ما میپرسند به شرح زیر است:

  1. استفاده از چه نرم افزارهایی باعث بن شدن واتساپ می‌شود؟استفاده از نرم افزارهای غیر رسمی، مانند whatsapp gb باعث مسدود شدن اکانت واتساپ می‌گردد.
  2. چیکار کنم که دیگه اکانتم مسدود نشه؟
    از نرم افزارهای غیررسمی به هیچ عنوان استفاده نکنید، پیام سیاسی ارسال نکنید، پیامی ارسال نکنید که ریپورت شوید و…
  3. برای رفع مسدودی واتساپ، چه ایمیلی به پشتیبانی واتساپ بزنم؟
    Unfortunately, my WhatsApp account has been banned and I cannot have access to it. I hugely depend on it for my business and I request you to check the issue and if possible, unban my account, please
    mobile NO: شماره تلفن شماName:نام شماEmail: آدرس شما



43 دیدگاه

43 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مسعود عادلی
    1402-07-16 12:21 ب.ظ

    سلام سپاسگذار از راهنمایی امیدوارم که مشکل من حل شود ایمیل ارسال کردم

    پاسخ
  • سلام چرا خط واتساب منو مسود کردید بازش کنید مرسی

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر باشه
      ما وبسایت فراسیتی هستیم و دسترسی در این موارد نداریم. برای رفع مسدودی اکانت واتساپتون، لطفا از طریق آموزشی که در صفحه داده شده عمل کنید یا با ما تماس حاصل فرمایید.

      پاسخ
  • Hello
    My account number +989301501692 on WhatsApp is blocked.
    I didn’t deliberately violate WhatsApp’s laws with this account.
    I’m only working with WhatsApp. Please unblock my account.
    Thanks for the WhatsApp support team.

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر شماره واتساپ من بلاک خورده چطور بازکنم همراهی میکنید

    پاسخ
  • با سلام من با هر شماره وارد میشم مسدود میشه چکار باید کرد که مسدود نشه از نسخه اصلی استفاده میکنم

    پاسخ
    • با سلام و عرض ادب
      امکانش هست IMEI گوشیتون مسدود شده باشه. از یک گوشی دیگه استفاده نمایید و مجددا امتحان کنید.

      پاسخ
  • Re: سلام شماره واتساپ من به شماره —
    در واتساپ مسدود شده تقاضای رفع مسدودی آن را دارمandroid_web@support.whatsapp.com

    پاسخ
  • سارااااااااااا
    1402-12-05 10:53 ق.ظ

    سلام واتساپ من بخاطر واتساپ gb قطع شده میشه بگید تا کی باید صبر کنم تا دوباره بتونم ازش استفاده کنم؟

    تو ایمیل یا پیغامی که برام فرستادن هیچی نگفتن که چقدر طول میکشه.

    میشه راهنمایی کنید که چطوری بفهمم کی دوباره میتونم از واتساپ استفاده کنم؟

    پاسخ
    • با سلام و عرض ادب خدمت شما کاربر گرامی، ببینید این موضوع به خیلی موارد بستگی داره:

      1. اگر بار اولتون باشه این بن شدن موقت خواهد بود.
      2. اگر فقط استفاده از whatsapp gb باشه بازهم موقتی خواهد بود.
      3. درصورتی که دلیل مسدودیت، سیاسی و یا ورود به خط قرمزهای شرکت متا باشه؛ احتمال مسدودیت دائمی وجود داره.
      4. در کل زمان محدودیت اصلا مشخص نیست.
      پاسخ
  • سلام واتساپ جی بی دلیل مسدودی میتونه باشه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب، بله طبق آموزشی که در این صفحه خدمتتون آورده شده، یکی از دلایل مسدودی واتساپ استفاده از نسخه های غیررسمی است.

      پاسخ
  • عبدالله
    1402-12-08 9:18 ب.ظ

    سلام علت غیرفعال شدن واتساپ من چیه ازکجا بفهمم که بخام درستش کنم

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر باشه، علت غیرفعال شدن واتساپ دلایل زیادی میتونه داشته باشه که از مهمترین دلایل بن شدن میشه به استفاده از نرم افزارهای غیررسمی و ریپورت شدن توسط کاربران دیگه باشه. درصورتی که اطلاعات بیشتری میخواهید بدانید لطفا متن صفحه رو با دقت بخونید.

      پاسخ
  • سلام بخاطر جی بی واتساب مسدود شد حسابم و الان هرچی میخوام واتساب رسمی رو نصب کنم نمیشه …
    در ضمن حساب گوگلم و حساب اولی رو کلاً از رو گوشی پاک کردم
    و چند بار دانلود کردم واتساب رسمی رو ولی نصب نمیشه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب
      دوست گرامی شما میتونید از طریق آموزشی که در بالاتر برای شما آورده شده عمل کنید و یا درصورتی که قصد این کار رو ندارید، میتونید فرمی که هنگام بازشدن صفحه براتون باز میشه رو تکمیل نمایید تا همکاران ما سریعا با شما تماس گرفته و مشکل شما رو حل کنن.

      پاسخ
  • سلام چرا شماره واتساپ من مسدود شده 7 ماه شده هنوز باز نمیشه واتساپ من 😔

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر باشه با پشتیبانی فراسیتی تماس حاصل بفرمایید کمکتون میکنن

      پاسخ
  • سلام خسته نباشید
    ببخشید واتساپ حسابم رو برای بار چهارم بلاک کرده
    چند وقت طول میکشه که باز کنه؟

    پاسخ
    • mohammad nosrati
      1402-12-13 5:02 ب.ظ

      سلام وقت بخیر عزیز.
      لطفا با شماره 02191300217 تماس بگیرید همکاران راهنمایی های لازم رو انجام بدند.

      پاسخ
  • سلام من به 3 تا گوشی فروشی پول دادم اکانتمو اوکی کنن ولی نشد اخرش به این سایت دادم و اکانت واتساپمو واسم برگردوندن.ایشالا که خدا هرچی میخواید بهتون بده

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب ممنون ازینکه به تیم فراسیتی اعتماد کردید و نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین

      پاسخ
  • واتساپ من مسدود نیست نسخه رسمی هم بوده همیشه از گوگل پلی دانلود و آپدیت میکردم.
    بعد از آپدیت اصلی شماره خودمو وارد می کنم میگه نسخه غیر رسمی هست. با شماره های دیگه وارد میشه
    و شماره اصلیم هم در گوشی دیگه مشکلی نداره. انگار این خط روی این گوشی ممنوع شده.

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب، لطفا موارد زیر رو چک کنید امیدواریم مشکلتون حل بشه:
      1. بررسی نسخه واتساپ:

      • مطمئن شوید که از نسخه رسمی واتساپ استفاده می‌کنید. برای این کار، می‌توانید به وب‌سایت واتساپ (https://www.whatsapp.com/) مراجعه کنید و نسخه اندروید را دانلود کنید.
      • همچنین می‌توانید از طریق Google Play Store نسخه رسمی واتساپ را دانلود کنید.

      2. بررسی اطلاعات حساب کاربری:

      مطمئن شوید که شماره تلفن خود را به درستی وارد کرده‌اید.
      کد کشوری را به درستی وارد کنید.
      3. بررسی حافظه پنهان:

      حافظه پنهان (Cache) واتساپ را پاک کنید. برای این کار، به تنظیمات گوشی خود بروید، سپس به بخش “برنامه‌ها” و “واتساپ” بروید. در نهایت، گزینه “حافظه پنهان” را پاک کنید.
      4. حذف و نصب مجدد واتساپ:

      واتساپ را از گوشی خود حذف کنید و دوباره از Google Play Store دانلود و نصب کنید.
      5. تماس با پشتیبانی واتساپ:

      اگر هیچ کدام از راه حل‌های بالا مشکل شما را حل نکرد، می‌توانید با پشتیبانی واتساپ (https://www.whatsapp.com/contact) تماس بگیرید.

      پاسخ
  • سلام واتس اپ جی بی دارم چون شمارم رووی انلاین شاپم‌هست بابت امکانات واتس اپ جی بی
    دوروزه نمیتونم نصبش کنم و میگه واتس اپ اصلیونصب کن و من کلی مدارک دارم روو اون واتس اپ.چیکار کنم نصب بشه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب اگر از اطلاعات خودتون بکاپ دارید، میتونید یکبار دیتای نرم افزار رو پاک کنید.

      پاسخ
  • من گوشیم ایفون 12 هستش و واتساپم مسدود شده چهچوری برگردونمش؟

    پاسخ
    • با سلام و عرض ادب
      نوع گوشی موبایل فرقی در روند رفع مسدودیت نداره و طبق راه حل های گفته شده میتونید اقدام نمایید.

      پاسخ
  • حمیدرضا
    1402-12-25 0:09 ق.ظ

    سلام من واتساپ gb داشتم و واتساپم قطع شد. الان نسخه اصلی رو دانلود کردم اما کدورود برام نمیاد. تایمر وچیزی هم نداره فقط میگه قادر به دسترسی نیس. مشکلش چیه؟؟

    پاسخ
    • mohammad nosrati
      1402-12-26 9:56 ق.ظ

      سلام وقت بخیر.
      لطفا چک کنید که کد شماره کشور رو درست زده باشید. ممکنه از این باشه مشکل.
      همچنین روی یک گوشی دیگه هم تست کنید با همون شماره تلفنتون.

      پاسخ
  • سلام
    روی گوشی من اصلا برنانه واتساپ نمیشه و مینویسه این برنامه نصب نشد.
    باید چیکار کرد که نصب بشه واتساپ

    پاسخ
    • mohammad nosrati
      1402-12-26 9:53 ق.ظ

      سلام دوست عزیز.
      لطفا حافظه گوشی رو چک کنید ممکنه پر شده باشه و به همین دلیل نصب نشه.

      پاسخ
  • مهسارهنورد
    1403-01-01 9:53 ب.ظ

    سلام خوبین؟تروخدا بگین من چیکار کنم که شماره م از مسدودی دربیاد؟ده روزه بلاکم واسه اولین باره.اصلا هم دلم نمیخواد شماره واتساپم رو عوض کنم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب لطفا همه مواردی که خدمتتون گفته شده رو انجام بدین

      پاسخ
  • سلام من به واتس اپ پیام میدم و جواب میده شماره شما توسط شرکت ما پرچم گذاری شده این یعنی چی ؟؟ایا میشه کاری کرد برگرده واتس آپم؟؟

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر باشه
      وقتی واتس‌اپ به شما میگه که شماره‌تان توسط شرکت پرچم‌گذاری شده است، به این معنیه که فعالیت شما در واتس‌اپ مشکوک یا خلاف قوانین و مقررات این برنامه تشخیص داده شده.
      اگر گروه مشکوک دارید یا اسپم میکنید بهتره دیگه این کار رو انجام ندین

      پاسخ
  • سلام من از واتساپ جی بی استفاده می کردم و الان گوشیم فرمت کردم رام سفارشی گذاشتم و روت کردم. واتساپ رسمی نصب کردم درست کار می کرد خواستم دوباره واتساپ جی بی نصب کنم نشد . و پیام داد نسخه رسمی دانلود کنید . نسخه رسمی از سایت واتساپ دانلود کردم و نصب کردم پیام نمیاد میگه نسخه اصلی دانلود کن . هرکاری کردم نشد به پشتیبانی پیام دادم میگه گوشی روت شده و رام کاستوم نصب شده . من از گوشی دیگه استفاده کردم باز هم نشد . بنظر شما احتمال داره موقتا مسدود شده و بعد از مدتی درست بشه. راه حل چیه؟ ممنونم راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر
      با توجه به موارد گفته شده توسط شما، خط مسدود شده و نیازمند مکاتبه با پشتیبانی واتساپ است. با خط دیگه امتحان کنید مشکلی وجود نداره و مشکل از سخت افزار نیست.

      پاسخ
  • سخی محمدمحمدی
    1403-02-03 11:03 ب.ظ

    سلام دورد این شماره وتساب من مسدود شده است میشه کمک کنید
    بازش کنید لط فن

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب
      لطفا از طریق آموزش بالا اقدام نمایید و یا درخواست ثبت سفارش رفع مسدودی ارسال نمایید تا کارشناسان فراسیتی با شما تماس بگیرند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مرحله 1 از 3

چند وقت است که خط شما بلاک شده است؟(Required)

مرحله 1 از 2

مرحله 1 از 2

مرحله 1 از 2

مرحله 1 از 2

اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
درخواست خود را انتخاب نمایید(Required)

مرحله 1 از 2