پنل تبلیغاتی واتساپ فراسیتی | تنها پنل فعال در ایران

خدمات پنل ادمین شبکه های اجتماعی

همانطور که گفته شد حدود 2.65 میلیارد کاربر در سراسر جهان، از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. به همین دلیل امکانات شبکه های اجتماعی به طور مداوم در حال تغییر و بهینه سازی جهت رفع نیاز مخاطبین هستند. شبکه های اجتماعی می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا قابل مشاهده تر، جذاب تر و قابل دسترس تر شوند. اما برای اینکه کسب و کارها بتوانند از این بستر بهترین استفاده را ببرند باید علاوه بر تخصص و دانش کافی در مورد شبکه های اجتماعی بر فنون تبلیغات و بازاریابی نیز تسلط کافی داشته باشند.

انواع ادمین شبکه های اجتماعی

شما با استفاده از پنل ادمین شبکه های اجتماعی شرکت فراسیتی می توانید به بهترین شکل ممکن در انواع شبکه های اجتماعی بدرخشید. پنل ادمین شبکه های اجتماعی ما توسط نیروهای متخصص و حرفه ای اداره می شود، این پنل ادمینی تمامی شبکه های اجتماعی را شامل می شود. شما می توانید ادمین اختصاصی هر کدام از شبکه های اجتماعی مورد نظر خود را در این پنل بیابید.

instagram

اینستاگرام

اینستاگرام اصلی ترین شبکه اجتماعی تصویر محور در ایران است که بیشترین مخاطب را دارد. ادمین اینستاگرام نیز جزو بهترین مشاغل در فضای کسب و کارهای آنلاین به حساب می آید.

telegram

تلگرام

تلگرام پس از فیلترینگ در ایران بسیاری از کاربران ایرانی خود را از دست داد. اما همچنان افراد بسیاری جایگزینی برای این اپلیکیشین پیدا نکرده اند و هر روزه با استفاده از فیلترشکن از آن استفاده می کنند.

linkedin

لینکدین

لینکدین شبکه اجتماعی متخصصین حرفه ای و کارفرمایان صنایع مختلف در سراسر دنیا است. بیشترین کاربرد LinkedIn فضای کسب و کاری امروز، برندسازی در بین کسب و کارهای تخصصی است.

pinterest

پینترست

پینترست نیز یکی از بصری ترین بسترها در بین شبکه های اجتماعی است. استفاده از پینترست برای کسب و کارها در حوزه های مد و پوشاک، فشن، زیبایی، لوازم آرایشی، آشپزی، صنایع دستی، عکاسی، دکوراسیون و… بسیار تاثیرگذار است.

youtube

یوتیوب

یوتیوب یکه تاز بی چون و چرای دنیای ویدیو است.با وارد شدنبه سایت یوتیوب ساعت ها سرگرم می شوید و هر چیزی که بخواهید در آن خواهید یافت. از ادمین یوتیوب می توان برای معرفی بهتر کسب و کار و خدمات در یوتیوب استفاده کرد.

facebook

فیسبوک

شبکه اجتماعی فیس‌بوک، با دارا بودن حدود 2.9 میلیارد کاربر ماهانه فعال، در جایگاه اول پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی جهان قرار دارد. با توجه به تخصصی بودن و دارا بودن بیشترین کاربر ادمین فیسبوک می تواند بیشترین تاثیر را در جذب مخاطبین این شبکه داشته باشد.

چرا پنل تبلیغاتی واتساپ فراسیتی ؟؟؟

پنل ادمین شبکه های اجتماعی مراحل زیر را برای موفقیت شما در شبکه های اجتماعی طی میکند:

اگر نمی‌دانید چه کسی قرار است آن را ببیند، نمی‌توانید محتوای مرتبط را آپلود کنید. اولین مرحله کاری پنل ادمین شبکه های اجتماعی شناسایی مخاطبین هدف است. به عنوان ادمین شبکه اجتماعی باید تلاش کنید تا مخاطبان هدف خود را درک کنید، چه از طریق تحقیقات بازار، بینش اجتماعی، ایجاد نمایه یا گوش دادن/نظارت در شبکه های اجتماعی.

نظارت بر شبکه‌های اجتماعی اساساً در سایه آن زمزمه‌ها و شایعات بسیار مهم درباره برند شما است. گوش دادن به آنچه که دیگران در مورد شرکت، صنعت یا رقبای شما در شبکه های اجتماعی و اینترنت می گویند به شما این امکان را می دهد که مصرف کنندگان خود را بهتر بشناسید. بینش های حیاتی در مورد نحوه در نظر گرفتن برند شما ارائه می دهد. این دیدگاه‌های واقعی و بی‌طرفانه در تنظیم دقیق رویکرد هدف‌یابی کمک کند.

یک استراتژی سنجیده برای حضور قابل اعتماد و ثابت در شبکه های اجتماعی در همه پلتفرم ها ضروری است. این به شش بخش تقسیم شده است. به عنوان یک راهنمای مفید برای اطمینان از اینکه شبکه اجتماعی شما بسته به موقعیت فعلی شما و جایی که می خواهید باشید، جهت مشخصی دارد.

این مراحل در زیر آورده شده است:

  • وضعیت فعلی چیست؟
  • کجا می خواهیم برویم؟ (به عنوان مثال، افزایش فالوور، افزایش تعامل، خدمات مشتری، و فرکانس/کیفیت پست) – مطمئن شوید که آنها اهداف هوشمندانه هستند.
  • چگونه می خواهیم به آنجا برسیم؟ (به مخاطبان فعلی و انواع محتوای خود فکر کنید.)
  • چه روش هایی را باید به کار بگیریم؟ (به عنوان مثال، از کدام شبکه‌های اجتماعی، تعداد دفعات ارسال و مضامین محتوا)
  • استراتژی ها چگونه اجرا خواهند شد و چه کسانی درگیر خواهند شد؟ (در مورد توانایی های کارکنان / زمان، برون سپاری، سیستم ها و فرآیندهای داخلی و غیره فکر کنید.)
  • چگونه متوجه می شویم که چه زمانی به آن دست یافته ایم؟ (شاخص های کلیدی عملکرد، تجزیه و تحلیل، بازخورد/
  • نظرسنجی مشتری، گزارش، چه کسی نتایج را تجزیه و تحلیل می کند؟)

برند شما باید به درستی در تمام پلتفرم های شبکه های اجتماعی منعکس شود، علاوه بر ویژگی‌های زیبایی‌شناختی، عواملی مانند لحن، پیام‌رسانی و ارزش‌ها را نیز در بر می‌گیرد. ما در پنل ادمین شبکه های اجتماعی با شناسایی گروههای مرتبط با کسب و کار شما به بهترین شکل برند شما را معرفی می کنیم.

هنگام ایجاد پست‌های شبکه‌های اجتماعی یا ایده‌های کمپین، در نظر بگیرید که چگونه برای کسب و کار مفید است. و همچنین اینکه چگونه به مخاطب کمک خواهد کرد. اگر نمی توانید به هیچ یک از این سوالات پاسخ دهید، پس باید در رویکرد شبکه های اجتماعی خود تجدید نظر کنید!

نمونه هایی از اهدافی که ممکن است با شبکه های اجتماعی محقق شوند عبارتند از:

  • افزایش مشارکت
  • رضایت مشتریان
  • افزایش فروش کالا یا خدمات شما
  • بازدیدکنندگان بیشتر از وب سایت شما به معنای فالوورهای بیشتر است
  • افزایش آگاهی از برند
 

هنگام نظارت بر تبلیغات خود، بسیار مهم است که از معیارهای بیهوده مانند لایک ها فراتر بروید (مگر اینکه این یکی از اهداف تجاری شما باشد). شبکه‌های اجتماعی همچنین ممکن است در مشارکت در جامعه، خدمات مشتری، و ارائه ایده‌ها و اطلاعات مفید در مورد کسب‌وکار یا محصولتان به شما کمک کنند.

هنگامی که مشخص کردید برای دستیابی به اهداف خود باید چه نوع معیارهایی را دنبال کنید، وقت آن است که راه حلی را انتخاب کنید که از این معیارها پیروی کند.

 

تاثیر بازاریابی در شبکه های اجتماعی بر کسب و کار

همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی به خاطر نقش پر رنگی که در زندگی مردم سراسر دنیا دارند. این شبکه ها به بستری برای تبادل اطلاعات تبدیل شده اند. به همین دلیل کلیه کسب و کارها برای شناخته شدن برند و افزایش فروش و تعامل بیشتر با مشتریان در فضای مجازی اقدام به بازاریابی توسط ادمین شبکه های اجتماعی می کنند.

در واقع بازاریابی در شبکه های اجتماعی وسیله ای برای تعامل با مشتریان فعلی و پیدا کردن مشتریان جدید است. همچنین با تجزیه و تحلیل داده هایی که از تعامل با مشتریان در شبکه های اجتماعی به دست می آوریم ، می توانیم عملکرد خود را بهبود ببخشیم.

فیسبوک 2.9 میلیارد بازدیدکننده
یوتیوب 2.2 میلیارد بازدید کننده
اینستاگرام 2 میلیارد بازدید کننده
تلگرام 550 میلیون بازدید کننده
توییتر 436 میلیون بازدید کننده
لینکدین 250 میلیون بازدید کننده

مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی در شبکه های اجتماعی علاوه بر دسترسی به مخاطبان زیاد و تعامل شخصی با مشتریان، مزایای دیگری هم دارد. موارد زیر برخی از مزایای بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار شما است. با استفاده از پنل ادمین شبکه های اجتماعی مجموعه فراسیتی می توانید از تمام این مزایا بهره مند شوید.

بسیاری از شرکت ها محصولات و خدمات خدمات خود را از طریق شبکه های اجتماعی عرضه می کنند، اما در صورتی که یک سایت اختصاصی نیز برای کسب و کار خود دارید میتوانید از شبکه های اجتماعی برای افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید. در واقع استفاده از شبکه های اجتماعی در کنار سایت اختصاصی که دارید فواید بسیاری برای شما به همراه دارد.

اگر تجارت خود را از طریق انواع روشهای بازاریابی محتوا تبلیغ کنید، شبکه های اجتماعی به شما کمک می‌کند مطالب خود را با موفقیت بیشتری به اشتراک بگذارید. در شبکه های اجتماعی، افراد به طور مداوم اطلاعات مهم، هیجان انگیز و سرگرم کننده را با یکدیگر رد و بدل می کنند. اغلب اوقات تبلیغات شما فراتر از یک شبکه واحد و اعضای آن گسترش می یابد و به افزایش مخاطبان مورد نظر شما کمک می کند.

شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که نه تنها رضایت‌مندی مشتریان خود را پیگیری کنید، بلکه از جدیدترین اخبار صنعت و اقدامات رقبای خود نیز اطلاع پیدا می‌کنید. ادمین شبکه های اجتماعی از این اطلاعات به عنوان موضوعی برای صحبت با مخاطبان خود استفاده کنید و این مورد باعث افزایش مخاطبین شما می شود.

از آنجایی که نیمی از جمعیت جهان روزانه بیش از سه ساعت را در فضای مجازی سپری می کنند، شبکه های اجتماعی رویکرد ایده آل برای برقراری ارتباط با مخاطبان است. در واقع با استفاده از شبکه های اجتماعی برند شما در جایی قرار می گیرد که مشتریان شما دوست دارند اوقات فراغت خود را آنجا بگذرانند و به شما امکان می دهد به مخاطبین خود نزدیک‌تر و قابل اعتماد بمانید.

57 درصد از مصرف کنندگان تحقیقات درباره محصول مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی انجام می دهند. جهت معرفی برند به مشتریان در فضای مجازی، یک شرکت باید حساب های با کیفیت در بسیاری از شبکه های اجتماعی داشته باشد. اگر شما با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید می توانید به آنها در خرید محصول راهنمایی کنید و یا محصول خود را به آنها بفروشید.

اگر مشتریان ازط تعامل با شما راضی باشند برند شما را به دیگران پیشنهاد می‌دهند. حدود 70٪ از کاربران اگر تجربه خوبی از ارتباط با یک برند در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند، برند مورد نظر را به دیگران معرفی می کنند. این باعث معروف شدن برند شما می شود.

یکی از مهمترین وظایف ادمین شبکه های اجتماعی بهبود وضعیت برند شما در شبکه های اجتماعی است.

با افزایش بازدید شما در کسب و کارتان، فرصت بیشتری برای تبدیل مخاطبان به مشتری و افزایش مشتریان شما بوجود می‌آید. هر پستی که در شبکه‌های اجتماعی شما به اشتراک گذاشته می‌شود، می‌تواند مخاطبان بیشتری را با کسب و کار شما آشنا کند که این منجر به افزایش ترافیک و نرخ تبدیل مخاطب شما به مشتری می شود.

 

مزایای پنل ادمین شبکه های اجتماعی فراسیتی

1- پنل ادمین شبکه های اجتماعی فراسیتی یکی از کامل ترین پنل های تبلیغاتی است. برای اشخاصی که نیاز به دیده شدن بیشتر دارند، اختصاص بودجه‌های تبلیغاتی در این شرایط اقتصادی گاهی غیر منطقی به نظر می‌سد. اما اگر این بودجه‌ی تبلیغاتی یک‌صدم درآمدی باشد که در آینده به دست خواهید آورد، چی؟

2- پنل ادمین شبکه های اجتماعی در اصل از تمامی جوانب شغل شما حمایت می‌کند. در تمامی شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شوید و در مورد برند شما صحبت می‌شود. هر کدام از شبکه‌های اجتماعی یک گروه از افراد خاص را در برمی‌گیرد، پس لازم است شما به تمامی این گروه‌های خاص معرفی شوید، حتی گاهی برای افرادی که داخل ایران نیستند، نیز می‌خواهید تبلیغات کنید.

3- پنل ادمین شبکه های اجتماعی فراسیتی قدرتمند‌ترین راه تبلیغاتی و بهترین راه درست دیده شدن است. این پنل فرصت درست دیده شدن و واقعی دیده شدن است. ما لزوما برایتان مخاطب غیرواقعی (fake) فراهم نمی‌کنیم. در پنل ادمین شبکه های اجتماعی فراسیتی مخاطبان خود را در تمامی اصناف افزایش می‌دهید. با یکبار هزینه کردن، نام برندتان را استوار کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره خدمات ادمین شبکه های اجتماعی فراسیتی با شماره تلفن درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

مرحله 1 از 2