تغییرات الگوریتم اینستاگرام   17 ژانویه 2024 منتشر شد!
افزایش 2 برابری قیمت ادمینی اینستاگرام فراسیتی در سال 1403 عجله کنید!

اینستاگرام فیلتر شد چیکار کنم؟

دسته بندی:
فهرست مطالب
اینستاگرام فیلتر شد چیکار کنم

اینستاگرام فیلتر شد چیکار کنم؟ + 7 راه نجات کسب و کار اینستاگرام

اینستاگرام فیلتر شد چیکار کنیم؟ همانطور که می دانید خبر فیلتر شدن اینستاگرام به ترند مطالب این روز ها تبدیل شده است. خیلی‌ها از قبل خودشون رو برای این موضوع آماده کرده بودند و خیلی‌های دیگه هم به شدت برای این موضوع نگران هستند. به هر حال اینستاگرام پلتفرمی است که علاوه بر سرگرم کردن مردم، برای خیلی‌ها دستاوردهای مالی خوبی داشته و بعضی‌ها درآمد اصلی‌شون از همین برنامه هست.

حالا سوال اصلی اینجاست که حالا که اینستاگرام فیلتر شد چیکار کنیم؟ افرادی که درآمدشون از اینستاگرام هست باید چطور کسب و کارشون رو از سقوط نجات بدهند؟ اگر بخواهیم کسب و کار خود را در فضای مجازی ادامه دهیم چه کنیم؟  در ادامه این مطلب پاسخ تمام این سوالات ارائه شده است.

اینستاگرام کی وصل میشود ؟

بررسی وضعیت اینترنت موبایل و ثابت نشان می دهد که دسترسی به بستر اینستاگرام با آی پی ایرانی امکان پذیر نیست. در حال حاضر کاربران ایرانی بدون استفاده از فیلترشکن نمی توانند از اینستاگرام استفاده کنند.

تعدادی از فعالان رسانه ای معتقدند محدودیت و فیلتر اینستاگرام همچنان ادامه خواهد داشت، اما احتمالا محدودیت های سرویس گوگل و واتس اپ در روزهای آینده برداشته خواهد شد. با این وجود پاسخ این سوال که آیا اینستاگرام برای همیشه فیلتر شده؟ را هیچ کسی نمی داند و باید منتظر ماند تا سرنوشت این شبکه اجتماعی پرطرفدار ایرانی مشخص شود.

خدمت جدید فراسیتی: انالیز پیج اینستاگرام

7 راه نجات کسب و کار اینستاگرامی1401

7 راه نجات کسب و کار اینستاگرامی
7 راه نجات کسب و کار اینستاگرامی

حالا با فیلتر اینستاگرام و واتس اپ ضرر مالی بیشتری به اقتصاد ایران وارد می شود. با بسته شدن دائمی این دو شبکه، تقریباً تمامی کانال های ارتباطی مستقیم بین کاربران شبکه های اجتماعی بسته می شود و از آنجایی که شبکه های داخلی ظرفیت پذیرش یک دهم کاربران ایرانی را ندارند، احتمالاً کسب و کارهای آنلاین از بین خواهند رفت و دچار مشکل شدید خواهند شد. اما حالا که اینستاگرام فیلتر شد چیکار کنم؟ در ادامه راهکارهایی برای راه نجات کسب و کار اینستاگرامی برای فعالیت مجدد ارائه شده است.

پیشنهاد فراسیتی
امنیت پیج اینستاگرام خود را چگونه افزایش دهیم؟

1- تغییر استراتژی کسب و کار و ارائه محصولات به فروشگاه های دیگر

احتمالاً بخش زیادی از فروش محصولات شما به مشتریان اختصاص خواهد یافت. اگر ارتباط مستقیم با مخاطبان خود را از دست دادید، می توانید محصولات را به صورت عمده به سایر فروشگاه ها عرضه کنید تا تجارت خود را زنده نگه دارید. در عین حال می توانید محصولات خود را در فروشگاه های فیزیکی یا سایر فروشگاه های مجازی (مانند دیجی کالا، باسلام و …) ارائه دهید.

2- راه اندازی کسب و کار فیزیکی برای فروش محصولات

اگر توانایی اجاره مکانی برای فروش حضوری محصولات خود را دارید، همین حالا آن را راه اندازی کنید. و سعی کنید مشتریان را تشویق کنید تا از فروشگاه شما بازدید کنند. تا در صورت در دسترس نبودن شبکه اجتماعی که در آن فعال هستید بتوانید فروشگاه فعال تری داشته باشید. و با فروش حضوری کسب و کار خود را رونق نگه دارید. البته این نیاز به سرمایه گذاری زیادی برای خرید یا اجاره فضا دارد.

3- حضور در سایر شبکه های اجتماعی

به احتمال زیاد، اگر اینستاگرام فیلتر بماند، دیگر شبکه های اجتماعی فرصت ظهور در  خواهند داشت. سعی کنید کانال و صفحه برند خود را در همه این شبکه ها ایجاد کنید. پس از چند ماه، می توانید رشد هر یک از این شبکه ها را با هم مقایسه کنید. و سپس تصمیم بگیرید که با توجه به حضور بیشتر مخاطبان فعال خود می خواهید در کدام یک از این شبکه ها بیشتر فعال باشید. ناگفته نماند که بهتر است تمام وقت و بودجه خود را به شبکه خاصی اختصاص ندهید. زیرا با توجه به ریسک بالای سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی در ایران، ممکن است باز هم متحمل ضرر مالی شوید. سعی کنید با تحقیق و بررسی کامل بهترین جایگزین اینستاگرام را انتخاب کنید.

پیشنهاد فراسیتی
هشتگ های پر بازدید فارسی اینستاگرام 2023

4- بازاریابی در گوگل

با وجود گسترش شبکه های اجتماعی، موتورهای جستجو همچنان مرجع بسیاری از افراد برای یافتن نیازهای خود هستند. بازاریابی موتورهای جستجو یکی از بهترین راه ها برای نمایش محصولات و فروش آنهاست. در واقع در این نوع بازاریابی تلاش بر این است که در صفحه اول گوگل دیده شود. و در مجموع 2 راه برای حضور در صفحه اول وجود دارد:

5- راه اندازی تبلیغات مستقیم در گوگل ادز

با تبلیغات در گوگل می توانید بلافاصله بازاریابی خود را شروع کنید و خدمات و محصولات خود را در گوگل به مخاطبین نمایش دهید. اما باید بدانید که برای تبلیغات در گوگل لازم است که یک وب سایت فعال داشته باشید و همچنین قیمت تبلیغات گوگل بسیار بالاست.

  • سئو و بهینه سازی عبارات کلیدی برای موتور جستجوی گوگل

پس از راه اندازی سایت شما می توانید برای سئو و بهینه سازی سایت خود و نمایش نتایج مورد نظر خود در گوگل اقدام نمایید. باید توجه داشته باشید که سئو زمان بر است اما پس مدتی با فعالیت مستمر نتایج بسیار خوبی خواهید گرفت.

  •  با مخاطبین رسانه های اجتماعی خود ارتباط برقرار کنید

اگر در حال حاضر فالوورهای زیادی دارید و هیچ اطلاعاتی برای ارتباط رفت و برگشت ندارید، بهتر است همین امروز راه هایی را برای برقراری ارتباط دو طرفه با آنها در نظر بگیرید. به عنوان مثال، می توانید از مشترکین خود بخواهید که ایمیل یا شماره موبایل خود را برای شما ارسال کنند. و در صورت نیاز می توانید با آنها تماس بگیرید و محصولات جدید یا پیشنهادات ویژه را به آنها پیشنهاد دهید.

6- بازاریابی ایمیلی و پیامکی

اگر پایگاه داده ای از فالوورهای رسانه های اجتماعی خود دارید، در صورت بسته شدن اینستاگرام همچنان می توانید با آنها در تماس باشید. با قطع اینترنت در آبان 98، تنها شرکت هایی که قبلا شماره تلفن همراه مشتریان خود را دریافت کرده بودند می توانستند از طریق پیامک با آنها تماس بگیرند.

پیشنهاد فراسیتی
استفاده از پست مشترک در اینستا

بازاریابی ایمیلی نیز در حال افزایش است. و با توجه به رونق این نوع بازاریابی در خارج از ایران، در سال های آینده در ایران بیشتر بازاریابی به این سمت خواهد رفت. و اشتراک خبرنامه ایمیل می تواند به یکی از نقاط عطف کسب و کار بازاریابی آنلاین شما تبدیل شود.

7- راه اندازی سایت اینترنتی اختصاصی

در حال حاضر بسیاری از صفحات اینستاگرام دارای یک وب سایت فروشگاهی نیز هستند. بر اساس تجربه فیلترینگ شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیس بوک، اورکات، تلگرام و تیک توک، بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین تمرکز بر روی وب سایت فروشگاه آنلاین است. و برای افزایش مصرف می توان از شبکه های اجتماعی و روش های دیگر استفاده کرد. درحال حاضر بهترین پاسخ برای سوال اینستاگرام فیلتر شد چیکار کنیم؟ راه اندازی سایت اختصاصی است.

سخن نهایی درباره حالا که اینستاگرام فیلتر شد چیکار کنیم؟

در این مطلب سعی شد پاسخ سوالات مربوط به فیلترینگ اینستاگرام را به صورت کامل ارائه دهیم. اکثر کسب و کارهایی که با ما در ارتباط بودند بعد از فیلترینگ اینستاگرام با ما تماس گرفتند و سوال مشترک بین اکثر کسب و کارها این بود که حالا که اینستاگرام فیلتر شد چیکار کنیم؟ امیدواریم پاسخ سوالات خود را در این مطلب دریافت کرده باشید.

شرکت فراسیتی جهت حمایت از کسب و کارهایی که از فیلترینگ اینستاگرام متضرر شده اند تخفیفات ویژه ای را برای خدمات ادمین اینستاگرام این کسب و کارها در نظر گرفته است.

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید و از تخفیفات حمایتی ما برخوردار شوید.

instagram.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مرحله 1 از 2

مرحله 1 از 2

مرحله 1 از 2

مرحله 1 از 2

اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
درخواست خود را انتخاب نمایید(Required)

مرحله 1 از 2