فراسیتی پیشتاز در ارائه تخصصی‌ترین خدمات پیام کوتاه در کل کشور

ما در فراسیتی، با در اختیار داشتن متخصصان و برنامه نویسان حرفه‌ای، کامل‌ترین پنلی پیامکی در ایران را برای شما فراهم کرده‌ایم. کارشناسان فراسیتی گام به گام در ارائه نوین‌ترین روش‌های مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق پیامک همراه شما هستند

همراه با فراسیتی، همگام با بهترین‌ها!

با وجود مشاوران کاربلد و مجرب، پشتیبانی 24 ساعته (تیکت و تلفن) و تیم فنی و برنامه نویسی قوی سبب شده است تا تیم فراسیتی، همواره و به بهترین شکل، پاسخگوی کاربران، نمایندگان و مشتریان خود باشد.

چرا فراسیتی کامل‌ترین انتخاب است؟

وب سرویس خدماتی پیامک

یکی از خدمات جدید فراسیتی، ارائه وب سرویس خدماتی است. کاربران با استفاده از یک خط خدماتی، می توانند برای مشتریان و کاربران خود، ارسال پیامک براساس الگویی خاص و ثابت انجام دهند و آنها را از مواردی مانند ثبت سفارش آگاه سازند.

امکان ارسال از تمامی سرشاخه‌ها

فراسیتی مفتخر است که به صورت مستقیم با تمامی اپراتورهای پیامکی همکاری دارد و در پنل های فراسیتی امکان ارسال پیامک از چندین سرشماره امکان پذیر است.

تراکنش مالی و کیف پول

در پنل کاربری و نمایندگی فراسیتی ، بخشی درنظر گرفته شده است که کاربران و نمایندگان بتوانند تمامی تراکنش های مالی اعم از شارژ پنل، میزان تراکنش را همراه با تاریخ و ساعت و مبلغ مشاهده کنند.

ارسال پیامک به همراه گزارش تحویل

فراسیتی این امکان را در اختیار کاربرانش گذاشته است که پس از هر نوع ارسال پیامکی، بتوانند وضعیت پیامک های خود را در قالب یک فایل دریافت نمایند.

پشتیبانی 24ساعته در تمام ایام سال

مفتخریم که در بخش پشتیبانی فراسیتی ، به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای سال (حتی روزهای تعطیل) پاسخگوی کاربران، نمایندگان و مشتریان خود هستیم.

نمایندگی پنل اس ام اس

فراسیتی از اولین شرکتهایی است که نسبت به ارائه نمایندگی پیامک به صورت مستقل و کاملا ریبرند اقدام نمود و در راستای اشتغالزایی با سرمایه اندک فعال است.

کارگزاری رسمی بیمه مستقیم سایپا، مطمئن برای انتخاب همین حالا عدد ۱ رو به شماره زیر بفرست!
آخر هفته کجا بریم؟ آژانس مسافرتی ، رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل
می‌خوای برای شب یلدا آجیل بخری؟ تخفیف‌های داغ آخر هفته جانبو رو از دست نده!
رزرو بلیط جشنواره فیلم فجر با تخفیف ویژه! سینما تیکت، مرجع فروش و رزرو بلیط سینما

قابلیت ارسال زمان‌دار پیام کوتاه

با وجود قابلیت ارسال زمان‌دار، شما می‌توانید تاریخ و ساعت ارسال پیامک‌های خود را از قبل برنامه ریزی کنید. به این ترتیب پیامک‌ها در موعد مقرر به صورت خودکار ارسال خواهند شد و به این ترتیب شما هیچ نگرانی از بابت به تعویق افتادن برنامه‌های خود یا نداشتن دسترسی به اینترنت نخواهید داشت.

پنل اس ام اس برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی

پنل اس ام اس این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا با ارسال پیامک بر اساس ویژگی‌های جغرافیایی، کد پستی، محله، شغل و سن، هدف گیری دقیقی در برنامه‌های خود داشته باشید و با سرعت بیشتر و هزینه کمتر، به مخاطبان ایده‌آل خود دسترسی داشته باشید.

ارسال اس ام اس خودکار

شما می‌توانید لیست مخاطبان خود را به صورت فایل اکسل در پنل وارد کرده و پس از آن همه چیز را به پنل پیامکی بسپارید! پنل ارسال اس ام اس خودکار همه فعالیت‌های لازم مانند تبریک تاریخ تولد، خوش آمدگویی و یادآوری اقساط و چک‌ها را به صورت کاملا خودکار و با سرعت و دقت بالا انجام خواهد داد.

اتصال سایت/ نرم افزار به پنل پیامکی از طریق وب سرویس و API

وب سرویس ارسال پیام کوتاه خدمتی است که شما به کمک آن، میتوانید نرم افزار یا وبسایت خود را به سامانه پیامکی متصل نمایید. همین حالا، از سایت فراسیتی، افزونه آماده مربوط به سیستم سایت ساز و یا فروشگاه ساز (نظیر وردپرس، ووکامرس، پرستا شاپ، WHMCS و… ) خود را دریافت کنید و در کمترین زمان، امکان ارسال پیامک اطلاع رسانی از سایت به مشتریان و کاربرانتان را فراهم نمایید!
آیا برا ی امنیت ورود به وبسایت خود نیاز به صحت سنجی موبایل کاربران با سرو یس OTP را دارید؟
فراسیتی با وب سرویس خدماتی خود خود بدون هیچ هزینه اضافه ای در کمترین زمان، امکان ارسال پیامک OTP با خط خدماتی را برای شما فراهم میکند! (وبسرویس خدماتی، سرویسی است که با درج یک متن الگو میتوانید پیامکهای اطلاع رسانی در مورد سفارشات و ثبت نام مشترکین خود در سایت را بدون نیاز به خط خدماتی اختصاصی ارسال نمایید!)

پشتیبان واقعی کسب‌وکار شما در هر لحظه

کارشناسان حرفه‌ای فراسیتی در هر ساعتی از شبانه روز آماده پاسخگویی و رسیدگی به سوالات مشتریان هستند. ما به شما قول پشتیبانی واقعی، پاسخگویی سریع و همه جانبه و مشاوره تخصصی را می‌دهیم تا فرصت استفاده از سامانه پیامکی بدون هیچ دغدغه و نگرانی را برای شما فراهم کنیم. ما از طریق تماس تلفنی و تیکت، بدون وقفه با شما در تماس خواهیم بود.

اطلاعات خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
درخواست خود را انتخاب نمایید(Required)

مرحله 1 از 2